niedziela, 22 września 2013

I'm starting to like it!

Powoli na moim au-pairkowym profilu na aupair-world.net zaczęło się coś dziać. Ostatnio poszerzyłam poszukiwania rodziny do Hiszpanii. I... mam już 4 pozytywne odpowiedzi. Hiszpania była moim drugim marzeniem. Cały rok przyjemne temperatury i oczywiście język, którego zawsze chciałam się nauczyć. Dzisiaj co 15 minut odświeżałam stronę i czekałam na odpowiedź. CISZA. Kiedy wieczorem weszłam na profil, pojawiła się nowa aplikacja od rodziny z Cambridge. Rozmawiałam chwilę z host tatą i jutro jesteśmy umówieni na video chat na skype. Mam zamiar się również skontaktować z ich poprzednią au-pair która jest z.. POLSKI. :) O agencji jak na razie zapomniałam a ona wcale mi się sama nie przypomina. Pani koordynatorka od 3 dni nie dała żadnego znaku. W nosie z nimi! Od jutra znowu zaczynam odświeżanie co 5 minut. :P ale wtedy chyba wolniej leci czas, wydaje się, że nie odpisują już tydzień a to dopiero 2 dni. :)

3majcie kciuki za mój match! :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz