środa, 18 września 2013

Chyba potrzeba zmiany..

Trochę już czekam na matche z agencji. Trochę a dokładnie ponad miesiąc. A przez ten czas oprócz rodziny z Holandii nie było nic. Kilka dni temu po rozmowie z dziewczynami na facebookowej grupie Au Pair in UK stwierdziłam, że może powinnam zacząć szukać na własną ręke. Zaczełam. Stwierdziłam, że skoro tylu dziewczynom udało się znaleźć swój idealny match za pomocą strony internetowej to morze i mnie się uda. Wczoraj dostałam odpowiedź od pierwszej rodzinki. Mieszkają w Oxfordzie, dwójka dzieci. Dziewczynka 8 lat i chłopiec 6 lat. Zobaczymy co będzie dalej, na razie się nie nastawiam bo to pierwsza rodzinka, ale..ŻEGLUJĄ. WOW. :D


1 komentarz:

  1. Ja znalazłam rodzinki same. Od pierwszej uciekłam pierwszym miesiącu. Uciekłam dosłownie. JAk zrobiło 6 moich poprzedniczek XD. A w drugiej rodzince byłam aż 16 miesięcy więc wszystko zależy od szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń