czwartek, 12 września 2013

Dare to expand your world view.

Pierwszy post.. Chyba każdy ma z nim jakiś problem, przynajmniej ja należę do tej części. Nie lubię o sobie mówić ani pisać ale chyba co nieco powinniście o mnie wiedzieć. Jeśli chodzi o imię to Ola, aczkolwiek jest jedna osoba, która nazywa mnie Alex, moja siostra. Nie wiem skąd się to u niej wzięło, ale już tak zostało.
W tym roku pisałam maturę i któregoś dnia w pracy postanowiłam złożyć aplikację w agencji au pair Prowork. Mój proces aplikacyjny trwał praktycznie od czerwca do sierpnia. Dlaczego? Może przez wątpliwości, które raz się pojawiały a raz znikały. Ostatecznie stanęło na tym że wyjeżdżam. Dokąd? Prawdopodobnie będzie to Wielka Brytania a przynajmniej taką mam nadzieję. Chociaż jakieś dwa tygodnie temu dostałam maila z agencji czy nie chciałabym wyjechać na ISLANDIĘ?!, ponieważ z UK jest jakiś zastój.  Przecierałam oczy, bo przecież tam jest zimno! W odpowiedzi napisałam, że nie i wolałabym takie kraje jak: Francja, Hiszpania, Holandia. Pierwsza i jak do tej pory jedyna rodzina była z Holandii. Kiedy przeczytałam ich list, pomyślałam, że są całkiem sympatyczną rodziną. Niestety, mają kota a ja mam alergię. Od razu odpowiedziałam agencji, że rodzina odpada z powodu kota. Rodzina była bardzo zainteresowana moją aplikacją i chciała mnie bliżej poznać, ale ja nie chciałam zawracać im głowy, przecież moim priorytetem jest UK. Czekam dalej. :)



 



 


 
 

2 komentarze:

  1. Hejka,

    Właśnie dodałam Twojego bloga do listy blogów au pair i wielkie dzięki za dodanie buttonu :) Mam nadzieję, że Ci się poszczęści z wyjazdem do UK. A tak skrycie powiem, że Islandia to moje najskrytsze marzenie :)


    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Islandia jest piękna i klimatyczna, ale chyba jednak na 2-tygodniowe wakacje a nie na rok życia. Trochę mnie to przeraziło. :)

      Ola

      Usuń