niedziela, 6 października 2013

18 dni i fru

Tak, już za 18 dni wyląduję w Wielkiej Brytanii. Już za 18 dni zacznie się moja au pairkowa przygoda. Bilet kupiony, teraz tylko zacząć się pakować. :( 

Zupełnie inne życie, którego będę musiała się nauczyć. Jedna wielka niewiadoma. Ale jestem jak najbardziej pozytywna. I taka chcę zostać do końca. Jestem tak ciekawa tego wszystkiego, że sam fakt wyjzdu jeszcze do mnie nie dociera. Dzisiaj poznałam dziewczynki, miały ogromną frajdę z oprowadzenia mnie po domu. Pokazały każdy pokój i przedstawiły swoje psiaki. Mieszkają niecałe 10 minut od metra i tylko 30 minut od centrum Londynu. Czego chcieć więcej? Teraz tylko trzeba się spakować i oswoić się z myślą życia rok w innym kraju. Ale to było moje marzenie i cieszę się, że mogę je w końcu spełnić. :)

3 komentarze:

  1. Hej! Gratuluje udanego Matchu. Mam nadzieję że pobyt będzie udany! dodaję Twojego bloga do listy czytanych/ obserwowanych. Ja będę AuPair w Hiszpani za dokładnie 19 dni , więcej dowiesz się na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też brałam pod uwagę Hiszpanię ale ostatecznie wyszło z UK. :) a temperatury kusiły :D

      Usuń
  2. Powodzenia ! :) Ja mam za soba 3 miesiace i tydzien zycia w Irlandii i nie zaluje :) Ale wracam 17 grudnia juz do Polski :)

    OdpowiedzUsuń